SalesTube, agencja e-commerce performance w ramach Group One, otrzymała trzy nominacje w drugiej edycji prestiżowego konkursu Google Premier Partners Awards 2017. Nagrody Google są przyznawane za najskuteczniejsze i najbardziej innowacyjne kampanie e-marketingowe. SalesTube znalazł się na shortliście w kategoriach search innovation (projekty realizowane dla L’Oreal oraz TUI) i display innovation (projekt realizowany dla L’Oreal True Match).
Już po raz drugi Google nagrodzi innowacyjne i skuteczne kampanie prowadzone przez agencje na całym świecie. Na liście nominowanych w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka) znalazło się 11 agencji z Polski, w tym SalesTube z trzema nominacjami.
– Jesteśmy niezmiernie dumni z tych nominacji – docenione zostały wszystkie trzy projekty które zgłaszaliśmy – mówi Asia Czekaj, Managing Director Sales Tube – to dowód na to, że kampanie realizowane dla naszych Klientów są zarówno niezwykle innowacyjne, zaprojektowane na najwyższym poziomie, ale jednocześnie mają realny wkład w rozwój ich biznesów.
Aby wziąć udział w konkursie należy dołączyć do programu Google Partners, którego celem jest pomoc małym i średnim firmom w zaistnieniu w internecie oraz znalezieniu nowych klientów dzięki współpracy ze sprawdzoną agencją. Aby do niego dołączyć, agencje marketingu internetowego muszą pomyślnie przejść przez serię egzaminów i udowodnić, że posiadają kwalifikacje z zakresu korzystania i wdrażania produktów reklamowych Google.
Na początku września poznamy regionalnych zwycięzców konkursu, którzy będą mieli szansę zdobycia nagrody w etapie globalnym konkursu. Finał drugiej edycji Premier Partner Awards, odbędzie się w Nowym Jorku 28 września br.
SalesTube to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych
z budową i optymalizacją sklepów e-commerce. Agencja w marcu zdobyła nominację do tytułu Best Large PPC Agency w jednym z najważniejszych branżowych konkursów w Europie – European Search Awards. W portfolio klientów agencji znajdują się między innymi: Castorama, L’Oreal, LOT, Netia, czy Tchibo. Jedną z ostatnich realizacji SalesTube jest sklep online największego klubu w Polsce – Legii Warszawa.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/salestube-z-3-nominacjami-do-google-premier-partners-awards-2017